Showing posts with label näh. Show all posts
Showing posts with label näh. Show all posts

Friday, November 2, 2007

Drabbades av "näh"

Jag har drabbats av "näh" nu på eftermiddagen, så jag avbokade Elizabeth igen. Ser den imorgon eller något. Kanske en heldag på bio? Börja med Elizabeth, sedan First Person Shooter (TITELN!) och sist... vad? Ingen aning, men det finns säkert något att se.