Monday, April 16, 2007

Mina Damer och Herrar...

... det som skulle bli en helt fantastisk dag rann snabbt ut i sanden. Huvudvärken sitter som en smäck innanför pannbenet, handleden bråkar som få och till råga på allt har min handstil blivit ful på grund av mitt känselbortfall i fingrarna. Ingen mer precision för mig inte.

Jag skall med sorg dra mig tillbaka till TVn och glo på en meningslös film och begrunda vad jag kan tänkas ha gjort för att förtjäna min nuvarande situation. Om inte annat skall jag ta ett ordentligt tänk på hur jag skall ta mig ur den.

Det jag kan göra är redan gjort. Jag har sökt nya jobb, jag har skällt på chefen och jag har försökt lösa problemen. Jag kan ju påverka allt utom min kassa handled och mitt huvud. Men allt går att bota med treo som min kära mor säger. Kan man beställa direkt från fabriken månne? Det känns som att jag skulle behöva ett par ton för att lösa den här situationen.

No comments: