Thursday, June 28, 2007

Semesteeeeeer!

Nästa vecka har jag semester. I fyra veckor! Det är längre semester än jag har haft på tre år! Jag skall vila upp mig ordentligt, och ser verkligen fram emot en produktiv höst. Jag känner att jag har mycket att komma med, trots allt. Det känns som att de idéer vi har och kommer att förverkliga i spelprojektet jag jobbar på nu kommer att bli riktigt speciella.

Men nu är det alltså semester som gäller och en massa lugn och ro i flera veckor. Det skall bli skönt att bara göra ingenting. Jag tänker cykla en hel del, och yoga och kanske till och med åka till Mariestad och hälsa på, men det återstår att se.

Just nu är det dock meningslös film som gäller och kanske en Lord Peter Wimsey-bok till Dorothy Sayers rockar hårt. Vilket fantastiskt språk hon skriver på.

No comments: