Monday, March 16, 2009

Snusmumriken är galen!

Jag tror jag har kommit på ett mycket bra skäl för att låta bli att läsa Snusmumrikens böcker.

Han är besatt!

Av en Shoggoth!

Med min smygande journalistik och hemliga kamera har jag lyckats fånga en bild på mumriken när han som bäst sitter och skriver en ny bok i min soffa. Det är skrämmande egentligen... Här trodde jag att Snusmumriken var en skicklig författare, och så visar det sig att han är en par med den galne araben Abdul Alhazred himself!

Månne är "De redan döda" en ny Necronomicon? Tänk om folk blir galna av att läsa den?

*springer och skaffar sig ett Elder Sign*

I vilket fall som helst har jag bifogat bildbevis här på min blog, och till skillnad från andra fenomen som har med det övernaturliga att göra är de inte det minsta suddiga eller otydliga. Man ser klart och tydligt Shoggothen på hans huvud.





Ser ni?! Ser ni?! Det är helt tydligt att något... utomjordiskt influerar honom när han sitter och skriver. Det är rent otäckt.

Gå och läs hans bok på kapitel 1 för mer bevis. Jag kommer att rapportera löpande om hans... skrivarvanor. Hans katter är för övrigt polare med den store gröne. Det går kanske i familjen?




Jag lyckades ta ett suddigt foto på Pipis där han ligger och vaktar Cthulhu... vad är det jag har givit mig in på?

(bilderna är f.ö. tagna med min iPhone. Det brukar bli lagom suddigt så där... Ingen vidare kamera. Vill köpa en fin digital, men pengar är... besvärligt.)


Andra bloggare om:
, , ,

No comments: