Wednesday, September 2, 2009

Att vara eller inte vara

Jag har under ett par veckor nu postat med större och större mellanrum och jag har också lyckats klämma ur mig en artikel till Second Opinion som jag är - så här i efterhand - stolt över.

Det som bekymrar mig är så klart att jag inte hittar nog med material att skriva om. Visst kan jag ösa ur mig en massa gift om spelbranschen - jag har nog med bitterhet att fylla ett par sidor text - men samtidigt så måste jag också ta hänsyn till att det bör handla om kvalitativt försvarbara texter. På något vis.

Så jag vet inte hur ofta jag kommer att blogga numera. Jag kanske har fått slut på saker att säga?

2 comments:

Joakim Andersson said...

Det har du nog inte, men ibland är det lite sparsmakat med råmaterial.

:)

Bajsugglan said...

Hej! jag skrev en kommentar på ditt inlägg om Per Ströms uttalande om feminism och manshat. Jag tänkte så du inte missar det bara:)