Monday, September 17, 2007

Ännu en bra titel

Nu på morgonen har jag spenderat tid på att skriva egenskaper åt två hästraser, och helt plösligt känns saker och ting överkomliga igen. Jag sover fortfarande bara fem timmar på raken, så jag funderar på om det kanske är så jag ska sova? Inatt hade jag i vilket fall som helst inga problem att somna om, något jag tror beror delvis på att Kaoset håller på att lyfta. Eller ta ett par steg tillbaka. Jag vet inte vad det är som händer riktigt, men det är inte ovanligt när det gäller vare sig Kaos eller kaos.

Jag läste igenom mina recensioner igen, och jag är förvånansvärt nöjd. Det händer inte ofta, men den här gången känns de helt okej, om än lite korta. Men vad gör man?

The Witcher visar sig vara lättläst och ett jämla hopkok. Jag vet inte om det är bra eller dåligt. Lättläst brukar betyda "slippa tänka", och det är väl kanske inte så bra. Inte i mina ögon i alla fall. Nu skall jag ta mig till jobbet och hoppas på att jag är lika pigg där som jag har varit hemma nu på morgonen. Och inte glömma ögondropparna.

Bloggeneratorn säger hej, förresten...

No comments: