Thursday, November 6, 2008

När man sitter så här på ett café...

Fast utan den feta lilla dragspelaren, och känner att man håller på att somna i pajen, då kan man ångra vissa tilltag. Som exempelvis att gå på Max Payne igår.

Vad kan jag säga? Uwe Boll har mött sin överman i John Moore. Möjligtvis har han en riktigt, riktigt dålig klippare.

Det var nog bland det absolut sämsta jag har sett. Men sällskapet var jättetrevligt. Inklusive den elusive Wille, som trots att vi satt längst från varandra ändå - med sin retorik - lyckades få mig att bli mållös. Tur att Snusmumriken var med och kunde ta hand om mig hela vägen hem. Och tur också att T & A matade mig igen. Inte bara med mat utan även med två spel som jag skall betala för med recensioner. Utöver det har jag drabbats av arrangemangsiver igen. Jag vill bygga något som faktiskt kan vara vettigt, och hoppas att fler delar min passion för kunskapstbyte. Jag skall försöka kuppa ett par företeelser också, se om jag kan ge dem ett officiellt forum.

No comments: