Friday, May 15, 2009

Saker Man Bör Blogga Om

Oavsett vad man tycker om dem.

Ett sådant projekt är Maskernas stad, som produceras av Interacting Arts. Eller leds kanske man skall säga. I vilket fall som helst hittade jag i gårdagens SvD en artikel om Maskernas stad. Läs den, uppmärksamma spelformen. Det är jättespännande och jag hoppas att det går bra för dem.

En annan sak jag Bör Blogga Om är att Movinto Fun och Jin har varit med på Webb-TV i DN. Mina händer syns också lite kort. De gör ett gästspel. Det handlar såklart om BodyBug® som jag sitter och gör spel till. Nja. Just nu gör jag ett community till den. Skriver specar i vilket fall. Nåväl. Det kommer, det kommer.

Intressant?

Andra bloggare om:
, , , , ,

2 comments:

Nina said...

De fick även en lite mindre ärofylld artikel i Svenskbladet =) http://www.svenskbladet.se/stockholm/index.php?alias=mystisk_masklek_testar_granser.html

(Tyvärr en av de sämre texterna där... Jättetråkigt med satir som inte gör något nytt utan bara ändrar lite ord i en originaltext.)

devilkitten said...

Mjo. Och inte ens satiriserar på ett bra sätt...