Sunday, May 31, 2009

Vad har du pysslat med då, lilla vän?

Korta eller långa svaret? Vi tar det korta.
Smycken, Nordic Game och arbete, arbete, arbete, lite Stockholms spelkonvent och amigurumis.



Porco Pinko kan fås för 155:-, för som vanligt hamnar ungefär allt jag gör i en låda. Jag använder det inte själv.



Vill man ha en fjärilsbrosch kostar den lite mer. Den här tog evinnerlig tid att göra, så 185:-. Som hittat?



Eller varför inte en fladdermus? Vem vill INTE ha en fladdermus? 175:-



Eller kanske en groda. Den är jättesöt så den kanske inte är till salu. Men OM den är till salu kostar den 165:-



Lite örhängen med mycket bling? 70 spänn!



Mer bling, men de är redan sålda.



Ett berlockarmband som kom till framför "Fallen". 85:-



En av mina crobotar. Såld till min största konsument för tillfället. Men om den fanns hade den kostat en femtilapp.



Den här också. Såld och priset.



En pan chang-knut som var rätt hårig att göra eftersom jag bara hade 60 cm läderband och rekommenderad längd när man knyter är... tja... 1.5 meter? Pan Chang Buddan kostar 76:-



Favoritarmbandet just nu. Vackert som attan i verkligheten, och lite på bilden också kanske. Nevertheless. 140:-



Baphomet. Jag insåg att jag hade vänt alla stjärnor upp och ner. Jag är inte satanist, och den kostar 210:-, eftersom det är Svarowskikristaller i den. Svindyrt.



Jag älskar att göra halsdukar i pärlor. Det här är en av dem. De tar dock lite tid. Så 310:-



Favoriten som jag gjorde med avsikt att få lite lagerkänsla i den. Dessutom är det citrolitter och pärlemorstavar i eländet, så det är inte direkt snålt med halvdyra material i det.

Så är det.

No comments: