Friday, June 29, 2007

Han Solo, i karbonit

Jag sprang överden här länken nu på lunchen, som beskriver hur man bäst åstadkommer en Han Solo i karbonit-chokladkaka. Yummy!

Det är sådant här jag tänker ägna hela min semester åt. Inte nödvändigtvis till att göra Han Solo-i-karbonit-chokladkakor, men att skulptera terräng, måla figurer, bygga små modeller osv. Fixa till hemsidan kanske? Mina planer är oändliga, och det enda jag egentligen kan lita på är att jag kommer att ha minst lika mycket kvar att göra efter semestern som jag hade innan, fast i en annan konstellation. Jag skall också se till att sova minst en vecka. Bara lata mig en hel vecka... När fick jag göra det sist?

Arbetet fortskrider som det skall, och idag har vi kort dag. Så kl 15-ish är det dags att gå hem. Underbart!

No comments: