Saturday, January 10, 2009

Elsa vilaar fortfarande

Elsa har hamnat i stasis.

Jag vet inte hur jag skall fortsätta riktigt. Men det löser sig säkert.

Just idag har jag tänkt att jobba lite på jobbjobb och dessutom försöka strukturera Sidentrosor och magiska amuletter lite bättre. Jag skulle behöva läsa, stryka, skriva om, läsa, stryka, skriva om lite. Om inte annat så för att jag inte vill fara med osanningar. Dessutom behöver jag ha lite bättre koll på det där med hypersexualitet i rollspel, OCH icke att förglömma, sociala ramverk och identitet.

Jag har blivit yr i huvudet av alla böcker jag har läst de senaste 2 månaderna. Jag hinner inte med djävulskt beläst. Det ligger minst tio poster som inte är färdigskrivna i den bloggen och väntar på att publiceras. Och det är inte bara feministlitteratur.

No comments: