Sunday, January 6, 2008

Jag är en idiot...

Men förutom det har jag haft en intressant vecka. Inte nog med att jag hade halsfluss, jag har även skrivit klart konventsskrivarmojängen, blivit förbannad på LinCons sätt att resonera runt rollspel, träffat Stellan och Lotta och deras tre (!) barn (som för någon som inte tycker om barn var helt okej. Det finns hopp för mänskligheten!) (Det var för övrigt mycket trevligt att träffa Stellan och Lotta igen. Det är bra människor. Fler skulle vara så bra som dem.) och idag var jag hos Tove och Anders och lovade bort ett par timmar för att recensera lite grejer.

Men jag är en idiot, och det kommer jag inte ifrån.

Så nu skall jag gå och lägga mig och lyssna på Placebo och David Bowie och gråta lite. Bara för att jag är dum i huvudet. Det är inte lätt att vara så korkad som jag. Det kräver många års övning.

No comments: