Wednesday, January 30, 2008

Mer Just Cause 2

IGN har en artikel om Just Cause 2. Läs och... förvånas :)

Och läs Jonas Thentes blog igen, tack.

Anledningen till att jag håller mig så kort är förstås det faktum att jag är less igen, och om ni var inne på precis rätt tidpunkt hade ni förmodligen sett varför, men det kändes fånigt att klaga över det via blog, så jag låter bli och fyller den här blogposten med meningslösa och meningsfulla artikellänkar allt eftersom istället.

Vill man veta varför jag är less kan man lyssna på PJ Harveys "Silence" och extrapolera lite. Det finns säkert en bra algoritm man kan använda.



Eller så kan man lyssna på den här låten och låta bli.

EDIT: Ödets... erh... ironi är kanske fel ord. Men imorgon åker jag till Karlshamn tydligen. Och föreläser om något. Tror jag. Jag är helt... zonkad. Det hela klarades av på 1h 15 min. Nu är jag paneldebattör. Enligt Per Strömbäck är jag en Bra Människa (tm). Man kanske borde samla på de där tillropen? Jag är en Bra Människa intygar följande individer... Annika O Bergström (jag har ett mail jag kan citera. Annika är för övrigt anledningen till att jag jobbar på världens bästa spelföretag (ja, jag gnäller ibland, men det är för att jag inte har något att GÖRA. Jag VILL jobba...)), Tove Gillbring (enligt henne är jag Bäst, men det är okej, för det är hon också), Wille Raab (har säkert en MSN-logg eller något någonstans att citera), Per Strömbäck (citerar Ann-Sofie Sydow), Aimée Kreuger (finns på www.sverok.se s forum. Aimée verkar tillhöra skaran Bra Människor själv)... nåja, det är en hög. Jag har inte sparat på dem förrän alldeles nyligen. Själv skulle jag vilja påstå att de själva också är Bra Människor (tm), på olika sätt.

Det känns som att mitt liv har speedat upp till 130 km/h de senaste veckorna. Är det så här "vanliga människor" har det? Eller är det bara jag? Jag tror inte jag skall göra sådant här i fortsättningen. Snart är jag en Gremlin igen.

No comments: