Thursday, April 16, 2009

Ny ryker Pär Ström

Nu ryker han ur bloggar jag länkar till. Det finns gränser, till och med för vad jag står ut med från en intelligent och klarsynt integritetsexpert.

Pär Ström leker jämställdhetsexpert och han gör det med samma medel som "män" "alltid" har angripit problem på. (Notera citattecknen, okej?)

Aggressivt och med noll koll.

Anledningen är ännu en artikel på Newsmill. Pär Ström är ett genuspucko, and you may quote me on that.

Tack och adjö herr Ström.

Intressant?

Andra bloggare om:
, ,

3 comments:

Erik said...

"Ludmila Engquist dopade sig med testosteron för att hon ville ändra sitt beteende. Hon ändrade sina biologiska förutsättningar för att bli bättre. Det fungerade. Att klä henne i pojkkläder och kalla henne Ludde hade inte fungerat. Eller hur?"

Undrar vem det är som ryker jag. Debatt är så svårt när det inte bara är ena sidan som får komma till tals.

Daddy said...

Nej nu ryker feminismen. Äntligen även om det alltid kommer att finnas ett fåtal extremister kvar precis som i andra mindre trevliga rörelser vi tvingats uppleva i historien.

devilkitten said...

@ Bengt - visst är det så. Det är därför jag har stått ut med Ströms floskler och powerspeak så länge som jag gjort när det kommer till hans - ofta felaktiga - slutsatser om feminism.

Ström är en skicklig debattör när det kommer till integritet. Han behöver läsa på avsevärt mycket mer när det gäller feminism.

@ Daddy - Ja, du kan ju alltid hoppas.