Wednesday, April 4, 2007

Jag önskar...

Att jag lät bli att kolla mail på min semester.

Att jag inte blev stressad över att jag är trött och sover mycket när jag är ledig.

Att jag hade fått mina böcker jag beställde från AdLibris idag istället för imorgon.

Men i alla ovanstående fall har mina önskningar inte blivit uppfyllda. Jag vill inte åka till Göteborg egentligen. Hade varit mycket skönare att bara slappa här hela påsken och få klart allt som ligger och gror, men jag har lovat Johan. Och köpt biljett.

Det blir säkert kul på GothCon också, det är bara det att det finns så mycket annat som jag kunde ha gjort. Sovit exempelvis. Och fått klart de sista ynka sidorna i Europa. Glott på film en hel helg. Varit lite enstörig, såsom jag tillfälligtvis vill vara. Men så blir det inte. Nu skall jag handla mer kompis Frank och se om de har rökta mandlar.

No comments: