Monday, April 23, 2007

Men syrran...

Erik von Dänicken är totalt knäpp! Han är on par med L. Ron Hubbard som gick från science fictionförfattare till paranoid religionsgrundare. Men jag håller med om att han underhåller.

Idag har jag mest spenderat dagen i koma, arbetat lite till, komat ur och sedan jobbat lite till. Jag var också på nätverksträff med de rara SuperMaritkvinnorna. Mirijam var där och henne har jag inte träffat på ett tag, men faktiskt undrat vad hon håller på med. Hon blev lite full och bjöd mig på träff på en pub, ryckte mig i armen och sträckte fram ett försynt visitkort som jag sannerligen kommer att dra nytta av.

Många människor och mycket skratt blev det ikväll, något jag kände att jag behövde. Förvisso har Rikard gjort sitt bästa för att muntra upp mig, men det var skönt att få lite input utifrån.

Jag kommer ju aldrig att se på tyska på samma sätt. Eller på Annika, som är helt galen. Sitter här och dricker mjölk och hoppas på att få sova hela natten igenom utan avbrott. Drömma går ju alltid.

No comments: