Tuesday, April 3, 2007

Semeeesteeeerrrr

Det är sååå skönt att ha semester... Jag hade nästan glömt hur det kändes att bara vara ledig och inte behöva bry sig om något. Dt betyder naturligtvis inte att jag inte har jobbat, men jag har jobbat mycket mindre än vad jag brukar. Jag har svarat på lite mail, ett par MSN, och varit på arbetsintervju, men mer än så är det inte.

Okej. Semester borde kanske vara helt avslappnande... Men vad fasen.

Jag sitter och tittar på V for Vendetta och ÄLSKAR den. Fascism, uppror, terrorism. Vokabuläret! Hugo Weaving är helt jävla otroligt bra, till och med med en Guy Fawkes mask på sig. Nu har jag sett den tre gånger och kan inte låta bli att bli helt förälskad i hans rollperson. Hans sätt att prata är så fantastiskt.

Jag tränade igår och blev helt mör. Som en mosad tomat. Skall yoga idag för att sträcka ut mig lite. Om jag kan. Hela jag är ihopklumpad. Borde ha stretchat igår, men när jag kom hem kunde jag inte röra mig.

Jag håller på att skriva det sista på Europamodulen nu. Hoppas RM fortfarande vill ha den. De har inte pratat med mig på flera månader.

Annars behåller jag den själv och publicerar den på hemsidan.

Jag har fått mängder med idéer de senaste dagarna. Det känns bra. Jag älskar när hjärnan är igång och spinner som en katt. Men just nu är det dags att äta lite och läsa mer om den katolska kyrkan.

No comments: