Wednesday, April 11, 2007

Whoa!

Okej... Det här är nog det mest bisarra som någonsin har hänt mig. IDG har utsett de mäktigaste kvinnorna i branschen. Jag undrar om det tog slut med folk eftersom jag hamnar på nummer 10. Och dessutom på fel jobb...

Fantastiskt.

För er som vill sprida missuppfattningarna vidare rekommenderar jag den här länken.

IDG-artikeln

Jag undrar om jag kan använda den artikeln när jag söker jobb?

Vi har hamnat i koma på jobbet. Vi letar efter en vision, och tills den visionen är klar för oss alla är det svårt att ta sig vidare och faktiskt GÖRA något. De som känner mig väl vet att det här är döden för mig. Jag sitter och skriver en massa annat istället för att faktiskt jobba, mest för att det inte finns något att jobba med. Helt hopplöst. Och det är svårt att ta sig ur den här lamslagna känslan.

Jag har ont i handleden igen, så jag tror inte jag kan träna idag. Det är riktigt irriterande. Men jag blev bra förra gången av att yoga (stretcha som Jim kallar det), så jag skall försöka med det igen idag. Köra lite power yoga på rummet och se om jag kan få igång mig. Jag skall börja cykla också. Skall kolla upp den där Citybike grejen som finns här i Stockholm. Kanske kan cykla mellan stationen och Solna. Måste komma igång, och inte vara beroende av handen. Den lär ju inte sluta ställa till det för mig direkt.

No comments: