Monday, May 7, 2007

134 sidor and counting

Kunde inte sova igår på grund av ont i handen, så jag skrev mer. Vilket gav mig mer ont i handen. En nedåtgående spiral som jag sent omsider löste med hjälp av voltaren. Idag på lunchen skall jag bege mig till Stadsbiblioteket och lämna tillbaka böcker. Skall också låna en hög, förutsatt att jag hittar det jag vill ha på nätet innan dess.

Jag var på jobbet rätt tidigt, men det hjälpte inte så mycket eftersom jag måste vänta på mina kollegor innan jag kan sätta igång med arbetet. Men det är så tråkigt. Jag har så tråkigt på jobbet...

Nåväl. Jag får väl prata med folk här antar jag. Vilse i Terraplaypannkakan. Jag kanske också kan få sparken, vem vet?

Förutom biblioteket så skall jag besöka ett apotek och se om antihistaminer kan hjälpa mot mina svullna ögon. Eller så håller jag helt sonika på att gå sönder, både utanpå och inuti.

No comments: