Saturday, May 19, 2007

Hetsjakt!

Jag åkte tåg igår. Det har jag ju inte gjort tidigare i veckan. Jag åkte tåg, kommer att åka tåg igen och är trött på att inte få någon tid för mig själv. Det krävs inte mycket för att få fram eremitkräftan i mig. Jag har börjat skriva ett treatment på uppdraget jag fick av White Wolf/ CCP, men det är hur svårt som helst. Det är så mycket som skall stämma... Nåväl. Utöver det skall jag bege mig in i stan om en stund på specialuppdrag. Vi får se vad det kan bli.

Min förkylning är mycket bättre idag, tack och lov. Det blir en liten treo innan jag traskar iväg och så skall jag se om jag kan köpa lite frukost på vägen också.

Kl 13.00 är det partydags. Jag önskar att jag hade en bättre väska, för jag tror inte jag går tillbaka till moderns lägenhet mellan min promenix och pappas kalas. Men jag skall ta med mig min laptop, så är det bara. Tänk om jag får en idé?! Det kan man aldrig missunna sig.

No comments: