Thursday, May 17, 2007

Sagan fortsätter...

jag fattar fortfarande inte vad det är som har hänt med universum. Det verkar som en konspiration. Jag bara väntar på att någon skall släppa det stora pianot i huvudet på mig.

Nu när jag har lugnat mig lite inser jag att jag förmodligen inte kommer att vara intressant för CCP/ White Wolf, men jag tänker ändå skriva det arbetsprov de efterfrågar och jag tänker banne mig göra det på mitt eget sätt. Den h är gången skall jag plocka fram allt jag har i form av idéer runt MMOer, och ta ett rejält avsteg från det som anses vara "korrekt". Varför skall man slava på i samma gamla fotspår när man kan bryta ny mark? Och jag tänker vara girly about it. Och spara det här minnet i en liten ask väldigt länge.

Men just nu skall jag äta frukost, och kolla om SF-Bokhandeln har öppet idag. Jag måste läsa på lite :)

- - - - -

Febern sätter stopp för mina utflykter. Jag är dödstrött och får ta tag i det här imorgon istället.

No comments: