Wednesday, May 16, 2007

Jag lever i en overklig värld

Okej...

Jag har fått ett erbjudande jag inte kan motstå, och ett mail jag inte riktigt tror på. Än.

Jag har tydligen blivit rekommenderad som en potentiell speldesigner för White Wolf. Vad det gäller kan jag inte säga, men hallå! Jag blev kontaktad av White Wolf! För att de är intresserade av mina kunskaper! WHITE WOLF! De ändrade hela synen på rollspel på 90-talet! Och nu kontaktar de MIG! Jag är lite lätt star-struck.

Och jag är tillfreds. Lugn. Säker på mig själv. För första gången sedan God Knows How Long har jag äntligen självförtroende nog att säga att jag är duktig på det jag gör. Och det var SÅ skönt att träffa Lova och Roger igår. Hela kroppen andades ut och sög in deras närvaro och jag blev... energisk igen. Det är så fantastiskt att jag vet inte vad jag heter. Jag har saknat dem så mycket. Det är som ett hål. En saknad pusselbit. Och när den pusselbiten hamnar på plats, då vet jag att allt är väl. Och Malmö ger mig styrka. Det är som att vara häxa och komma hem till sitt område, sin lilla plätt på jorden där all kraft jag behöver finns. Jag är förkyld och har mer energi än jag har haft på år och dag. Det är lite sjukt. Och väldigt skönt. Men det som är allra bäst är att jag vet att jag har en väg framåt nu.

Jag är fortfarande star-struck... White Wolf! Mig! Wow..... Gud vilken nerd jag är...

No comments: