Sunday, May 27, 2007

Tre nya och ett färdigställt smycke

...är vad jag har hunnit med idag. Jag har dessutom en önskan att fixa en bättre översikt över mitt smyckesregister där jag skriver in allt jag gör och räknar ut hur mycket det kostar att göra. Jag är bortskämd med excel. OpenOffice är inte fullt så bra, eller kanske snarare fullt så flexibelt.

För er som vill veta hur smyckena ser ut så kan ni kolla nedan. Jag bör kanske tillägga att jag har varit ganska produktiv på smyckesfronten, men att jag inte har orkat lägga upp så mycket som jag borde ha gjort kanske... Nåväl. Det blir i veckan, om jag hinner klart med Frankrikes handelsväsen, som är det enda som är kvar att komplettera på Frankrike.







Den översta kostar ungefär 130:- i material, den mellersta 105:- och den nedre 80 spänn. Svårighetsgraden är ungefär densamma på alla tre, även om lädret jag använde till den nedersta var lite stelt och knöligt att jobba med. Oh well... Nu återstår bara att katalogisera resten också... *suck* Så mycket att sortera och så lite tid...

Nåväl, det blir bättre med tiden :)

No comments: