Monday, December 17, 2007

Jag skulle...

..ha gått på José Gonzales ikväll, men min mage har totalpajat. Jag har sovit ca 4 timmar inatt och vaknade av att jag hade ont. Jag är inte så fräsch. Hade stannat hemma från jobbet om det inte hade varit för utvecklingssamtal. Kassörskan på ICA (hon var väldigt söt) frågade mig om jag mådde bra för hon tyckte jag såg sjuk ut.

"Ont i magen" klämde jag ur mig och tog min påse med babymorötter och gick därifrån.

Så det blir nog ingen konsert i afton. Inte om jag skall behöva klampa omkring dubbelvikt. Så är det någon som läser min blog och tycker om José Gonzales och Promise & the Monster har jag en biljett över. Antagligen.

EDIT: Ingen José Gonzales och inget Promise & the Monster för mig. Jag skall ta en tidig kväll. Något som dock piggar upp är att Battlestar Galactica-rollspelet anlände idag. Inte för att jag direkt har ro att läsa. Och layouten är förskräcklig, som vanligt med Margaret Weiss-producerade böcker... Blä.

No comments: