Wednesday, December 19, 2007

På gång

Jag hoppas kunna lägga upp ett nylayoutat Götterdämmerungscenario på hemsidan ikväll, och dessutom lägga till ett helt nytt äventyr. Le Rite Sacré är klart, men det behövs fortfarande snyggas till lite.

Kattmanuskriptet är på gång. Det blir en crossover mellan Götterdämmerung och Kult, något som löste en hel del metafysiska problem för mig.

Sista tre delarna i "Att Skriva för Konvent" är också på gång, men de kommer lite mer sporadiskt under jul tror jag.

Utöver det har jag tänkt jobba lite mer med hemsidan, nu kommer jag att ha ett par dagar på mig att pyssla med den.

Konvensskrivargruppen skall jag också ta tag i. Magkatarren har gjort mig lite slö på det området och jag har prioriterat annat istället. Dessutom kommer jag att recensera Tabula Rasa, Winter Masks, Battlestar Galactica-rollspelet och skriva en konspirationsbiblioteksartikel till Fenix. Tabula Rasa och konspirationsartikeln är det enda jag har pratat med T & A om.

Jag vet, jag är slö, men ibland orkar man inte mer än man orkar. Tur att jag inte har något att göra utöver att jobba, eller hur?

Nyår kommer att bli spännande i år. Jag gör som förra året. Jag stannar hemma, äter ensam och sover mig igenom fyrverkerierna.

No comments: