Sunday, June 29, 2008

En vecka, and counting

Snart har jag äntligen semester.

Första veckan blir det en massa Sverok FS och SSK, efter det skall jag inte ens peta på de två grejerna på de återstående två veckorna jag har. Inte en suck. Då skall jag bara jobba med sådant JAG vill jobba med. Böcker, voodoo och hästar!

Helgen skulle ha gått åt att jobba på, men jag orkade inte. Jag orkar knappt göra något alls just nu. Men jag har i alla fall trådlöst nätverk, så att jag kan skriva blogposter i sängen. Livet är grejt.

Om ett par veckor, kanske, skall jag försöka få ihop en text om litteraturströmningarnas inverkan på rollspel och rollspelens val av ämne. Jag har 1500:- böcker på väg från AdLibris till mig inom kort. Det är semesterkassan.

Nu skall jag läsa om gotik, skriva ett äventyr till Fenix och sova.

2 comments:

Wilhelm Raab said...

Vem ska du voodooa på? Och vad för böcker?

devilkitten said...

Jag skall voodooa till T & A i deras nya utgåva av Western. Och böckerna är egentligen bara en bok. Sidentrosor och magiska amuletter. Kvinnor i rollspel och rollspelande kvinnor.

Men först skall jag sova. Massor.