Wednesday, January 2, 2008

Nyårslöften

Jag har glömt pränta ner mina nyårslöften. Men här är de:

1. Jag skall lära mig spela gitarr. Min kära mor, syster och Sture köpte en gitarr åt mig. Hur gulligt som helst. Jag skall dessutom ta en kurs på Folkuniversitetet.
2. Jag skall ägna mig mer åt hantverk än tidigare. Det håller helt andra delar av hjärnan på topp än skrivandet och jag behöver båda.
3. Inga mer relationer. Nix. I alla fall under ett år. Sedan får vi se.
4. Jag skall lära mig njuta av livet igen.
5. Jag skall ägna mig mer åt att vara snäll mot mig själv.

Så är det. Och jag skall bookmarka den här sidan så att jag kommer ihåg vad det var jag egentligen lovade mig.

EDIT: Och jag visste att Trent Reznor var bra, men jag visste inte att han var så här bra! I samband med "Year Zero" skapade han ett ARG! Hjälte! Nu måste jag fortsätta med mina Zombielappar!

No comments: