Tuesday, July 17, 2007

Fantastiska bilder...

Jag besökte ett bildgalleri online idag. Och upptäckte att min syster är en otroligt skicklig fotograf. Hon blir bättre och bättre hela tiden, och nu har hon till och med börjat få kläm på det där med kompositioner. Tur att jag har den perfekta presenten till henne.

Nåväl. Dagen har gått åt att pyssla i lägenheten, och med förvånansvärt små medel kommer man ganska långt. En hylla, ett par bokstöd och en liten blompedistal gjorde susen. Imorgon skall jag ner till Tumba C igen och köpa ett litet växthus jag såg när jag var där igår. Jättesött och passar förmodligen utmärkt på min balkong. Eller så köper jag en ny DVD-spelare för min har börjat ge upp mer och mer. Det fanns en pytteliten på ICA Maxi för 299:- Eller så nöjer jag mig med min Xbox 360. Den funkar också som DVD-spelare.

I augusti blir det Bioshock, tror jag bestämt. Verkar vara ett kul spel. Annars är det mest Guitar Hero II som gäller nu. Jag har börjat få kläm på hard-settingen. Skräckfilm är det som gäller just nu. Event Horizon, Lord of Illusions, Serpent and the Rainbow osv, osv.

No comments: