Sunday, July 8, 2007

Play 'til you puke

Inatt, igår och i fredags gick ut på att spela tills jag nästan spydde. Jag glömde att äta. Och jag glömde att sova.

The Darkness är ett såpass bra spel att jag ger upp mina reservationer inför Xbox 360. På måndag tror jag minsann att det blir en tripp till webhallen. Jag skall bland annat köpa Crush och kanske Halo. Det var länge sedan jag åkte warthog.

Jag spelade också Shadowrun. Både med och utan bottar. Jag kan inte spela FPS på konsoll. Speciellt inte mitt i natten och utan att ha ätit vilket resulterar i blodsockernivå fotknöl.

Idag blir det sömn. Det har det inte varit på ett par dagar. För att sätta det hela i perspektiv fick jag i tisdags uppdrag 1. Skriv artikel om författare med spännande setting. Resultatet är en artikel om "the Light Ages". Torsdag - uppdrag 2. Skriv recension om "Supergänget". Superkul rollspel i serietidningsformat. Hur kul som helst. Torsdag/ Fredag - Recensera The Darkness och Shadowrun och Tenhci Z. Tenchi Z hann jag inte med.

No comments: