Sunday, May 4, 2008

Iron Man

Som synes använder jag en film/ låttitel i dagens bloginlägg. Det här betyder att jag med största sannolikhet har något att säga om sagda film eller låt eller att jag på något sätt kommer att referera till något utav dem i bloginlägget. Det är filmen. Idag skall jag gå på bio och se Robert Downey Jr och Gwyneth Paltrow superhjälta sig.

Banishers är genomläst till hälften och Demon Hunters... är det inte, men en i taget, så kanske det blir klart innan domedagen. Dvs innan Fenix går till tryck. Efter det skall jag sätta mig med Western igen. Nu har jag fått en påtaglig och framförallt stenhård deadline från de små liven, så nu skall det nog gå bra att producera material igen. Hästar och Voodoo. Sjukdomskapitlet är avklarat. Det är bara att skriva att "alla dör" efter varje sjukdom. Eller i alla fall nästan.

Hemsidan kanske kan få sig en snyting idag också. Jag behöver verkligen få upp den snart. Den bara ligger och väntar på mig som den snälla lilla mojipp den är.

Äsch. Gudars sicket tråkigt bloginlägg. Bloggeneratorn är tillbaka och biter mig i häcken för att jag VÅGAT ta stora ord i munnen. Kort sagt har jag inte så mycket att skriva om. Och då har jag ändå hamnat i Sveroks Förbundsstyrelse. De papprena skall jag för övrigt gå igenom så fort jag kan.

Intressant? Tja, om man är... uttråkad lär man bli ännu mer uttråkad av att läsa det här.

Andra bloggare om:
, , , , ,

No comments: