Saturday, March 24, 2007

En god natts sömn...

... tar tydligen han om nästan alla problem. Handen mår mycket bättre, och som ett resultat kan jag till och med skriva saker på tangenbordet utan att vråla av smärta. Tum- och pekfingergreppet känns fortfarande lite mesigt och handen har domnat lite då och då inatt (jag har vaknat av att den sover) men det verkar rätta till sig rätt ordentligt. Kanske bara var en klämgrej.

Nåväl, det här betyder i vilket fall att jag kan börja på min vision i helgen. Jag har mycket att göra, så det kan bli tight, men först ut är i vilket fall att hitta en premiss för spelet. Något sätt att skriva det på. Jag lär knappast kunna prototypa på egen hand, så det får bli konceptande för hela slanten.

KLockan är bara fem på morgonen nu, och jag är dödstrött, så jag kryper nog iofs tillbaka ner i sängen en sväng innan jag ger mig på att skapa idéér.

No comments: