Wednesday, March 14, 2007

Melankolin som jag fick en släng av för ett par dagar sedan har fortfarande inte försvunnit. Jag är iofs benägen att tro att det just i det här fallet faktiskt är så att förkylningen som jag fick på flyget har gjort sitt för att hålla mig under vattenytan. Och jag har så mycket att göra på jobbet... Varför kan man aldrig få vara sjuk ifred? Nåväl. Jag skall pallra mig iväg i vilket fall, och kanske ta en tidig kväll idag. Att sova är inte helt fel, ens om jag är jetlaggad.

Hela huvudet dundrar i en huvudvärkssång men jag måste vara på plats idag. Inte minst för att det är någon tomte som vill träffa mig på lunchen för en film om spelbranschen han håller på att sätta ihop. Jag vet inte om jag vill vara med, men jag vill i vilket fall ge lite input.

Det är dags att få in nytt blod här. Det är dags att bryta allt inavel och alla grabbmonopol. Dessutom längtar jag efter kreativitet igen.

No comments: