Sunday, March 11, 2007

Sömnvirrig och en besviken storasyrra?

Jag är nyss återkommen från San Fransisco. Jag spenderade stora delar av söndagen på att leta kläder åt familjen. Resultat... Inte nått... Jag hittade en superfin hoodie till syrran. Men jag satte i halsen när jag kollade priset. $ 187!!! Nästan ett och fem för en luvtröja! Hutpriser! Men det blir nog så när man hamnar i de lite bättre butikerna...

Jag hoppas hon kan förlåta mig.

I övrigt har jag dragit på mig ett halsont. Antagligen var det Mitri som smittade mig på Nordic Game Lounge. Inte för att vi utbytte kroppsvätskor, men för att vi pratade en stund med varandra och eftersom musiken var hög stod vi och råskrek. Eller så kan det ha varit ett virus buret av någon av de andra 12000 människorna som kom på GDC i år.

Vi får se hur det relaterar till jobbet. Nu är det dusch och säng som gäller. Och ett djupt hat mot små indier som bestämmer sig för att 1. Sova hela flygresan (11 timmar) utan att röra sig, 2. blir sura när man vill komma ut och röra på sig. Hat kanske är fel, men ni hajar...

No comments: