Thursday, September 20, 2007

Hurra!

Inatt sov jag 7 timmar! Fatta!

Så nu, när klockan har hunnit bli nästan fyra på morgonen känner jag mig ovanligt nöjd med mig själv. Ännu nöjdare hade jag varit om jag hade haft te hemma, men det har jag inte.

Istället sitter jag och knappar på hästavsnittet till Western och hoppas att jag skall få lite vidare inspiration till ett äventyr om själsutbyte. Skall också läsa alla scenarion som kommit in till scenariotävlingen. Det har jag inte hunnit än. Eller orkat. Haft energi till är det väl kanske snarare... Jag har haft dåligt om den saken så länge nu. Men jag repar mig långsamt.

Jag önskar jag hade något mindre egocentrerat att skriva om, men... Mår man inte bra blir man rätt ego. Efter gårdagens massage kan jag ju tillägga att ryggen känns som en stor hög.... tja... ömma muskler. Jag låg på rygg och insåg att jag var tvungen att sova på mage för det bara ömmade som fan. Jag förstår helt plötsligt varför min massageterapeut såg så blek ut. Det kanske är därför jag har kunnat sova? Men hu att behöva få ryggmusklerna bankade till trögflytande gelé varje gång man skall få en natts sömn....

Nu skall jag dock ta tag i min tesituation och se om jag inte har någon gammal påse Earl Grey undanstoppad i något hörn av världen.

No comments: