Tuesday, September 11, 2007

Ännu en sömnlös natt

Tre timmar fick jag inatt. Somnade vid tio och vaknade vid ett. TACK!

Det är inte som att jag inte behöver sova direkt. Men efter ett pass morgonyoga och en hink kaffe känns det bättre, om inte bra. Hjärnan är förvandlad till gelé och jag har spenderat lite tid med att prata med en trasig människa som, tja... det är en speciell person kan man väl säga. Någon jag tycker mycket om och hoppas få behålla bland mina vänner ett långt tag framöver.

Men ibland undrar man ju hur allt kunde bli så komplicerat på så kort tid. Kanske är därför sömnen inte vill komma. Jag får gå till apoteket och köpa en kur med något sömngivande. Gudars vad det här inlägget kunde ha autogenererats med en bloggenerator...

Fan. Jag behöver prata med någon tror jag. Mest för att dela med mig av hur absurt livet kan bli om man inte aktar sig och inte håller truten... Idag får jag åka hem tidigt och sova tidigt och hoppas att jag är vaken och lever imorgon. Idag liknar jag mer en människospillra än något annat.

Tur att jag kan spela i researchsyfte på jobbet hela dagen om jag vill. Det vill jag nog...

No comments: