Sunday, September 23, 2007

Recap - Lördag/ söndag Stockholms Spelkonvent

Egentligen behöver jag inte skriva så mycket. Kollar man Willes blog så får man en ganska bra genomgång på vad som hände igår och vad som sänkte mig lagom till lördag lunch.













Dieselverkstans tekniker hade inte blivit informerad om att vi behövde projektor och LJUD. Det är alltså så att mina önskemål inte har gått fram till ledningsgruppen och att ledningsgruppen inte vidarebefordrat det, vilket innebar att vi hade en stressad föreläsare och en ännu mer stressad föreläsningsansvarig.

Örnebring lyste, Ola - det lilla jag lyckades fånga - var spännande och Krämer är oslagbar, han pratar bra. Så all in all var det ett bra konvent ur föreläsningssynvinkel. Tove fick tyvärr ta lite för mycket på fredag och söndag, jag var inte närvarande till så stor del just då. Hade annat att tänka på.

Det är snart dags att sova känns det som, men jag tänker dricka en kopp te först.

No comments: