Tuesday, September 18, 2007

Spioner... Har absolut inget med det här inlägget att göra...

Igår spenderade jag dagen med att jobba som en gnu, tätt följt av ett möte med Stockholms Spelkonvents ledningsgrupp på Dieselverkstan.

Jag kan ju säga redan nu att min mage inte riktigt orkar med anspänningen av ett kombinerat SSK, Kaos och Milestone. Jag har så ont i magen! Tyck synd om mig, för bövelen! Eller vänta, gör inte det... Bara se till att jag överlever SSK och Milestone, sedan skall jag ta tag i resten av mitt liv efter det.

Mötet gick hyfsat med tanke på hur kaotiskt det kommer att bli på Dieselverkstan. Men man kan ju hoppas att det kommer att ordna sig. Det KOMMER säkert att ordna sig, det är bara min mage som har bestämt sig för att bråka som en obetald hantverkare på julafton. Min största insats var att klippa en hög knappar. Och att säga att vi ville ha bord. Samt att sova i en trapp.

Efter mötet knallade jag, Tove, Anders och Wille iväg och satte oss på ett hak på stationen och pratade vidare. Eller snarare - DE pratade vidare. Jag satt och sov med öppna ögon och svarade knappt på tilltal. Med tanke på hur ont magen har gjort de senaste dagarna så har jag inte ätit så mycket och mitt blodsocker lämnar lite i övrigt att önska. Så - sur och bitchig!

No comments: