Wednesday, September 19, 2007

Med ett ord...

...*argh*

Det går fasen inte att sova på nätterna längre, och jag har ingen aning om varför. Fem timmar inatt igen, plus två timmars halvdvala. Det här duger inte. Jag får plocka ur hjärnan lagom till läggdags ikväll. Det är onsdag. På fredag är det konvent. Jag hoppas att jag kommer att orka med allt ståhej runt det också.

Idag på morgonen satt jag och pysslade lite med hästarna och det går framåt, men i min desperation att få sova tänker jag börja spela WoW igen. Om jag vaknar mitt i natten kommer jag iaf ha något att göra. Och det skall bli skönt att få lite tid att kuta runt och fixa med min Priest utan att ha människor i hasorna.

Nu skall jag försöka få mig i ordning till jobbet. Det är lite att göra idag och jag vill inte halka efter, så idag blir det återigen gnujobb som gäller.

Jag skulle rent teoretiskt kunna återberätta alla diskussioner jag har haft fram och tillbaka runt mina relationer, men... näe, det är såpopera. Alltihop. Jag har insett att om det något som INTE är lätt i mitt liv så är det mina relationer med andra människor. I mitt nästa liv vill jag vara en myra. Då vet jag iaf var jag har mina artfränder.

För att parafrasera Povel Ramel "Det är onsdag morgon, och mitt huvud känns så tungt..."

Snart kryper jag ihop i en hög och ignorerar omvärlden tills den försvinner och jag kan sova.

No comments: