Wednesday, September 19, 2007

Rött the?

Jag önskar det hjälpte. Jag har druckit flera liter med kvällsté, knaprat naturläkemedel och gud vet vad. Men jag kan inte sova.

Jag funderade ett tag på om jag skulle kunna somna av mitt meditationsprogram. Vanligtvis somnar jag rätt lätt av Yoga Nidra, men tro fasen om jag inte blev piggare av det istället den här gången...

Jag fick massage idag av företagsmassösen, och gudarna skall veta att det behövdes. Hon blev lite orolig för mig, och ville att jag skulle komma tillbaka om det var någon som inte dök upp, för jag var så stel. Och då yogar jag ändå varje morgon. Skit. Min säng är dålig. Min sömn är dålig. Jag får börja springa marathon om nätterna för att somna. Eller... hm... Nåja.

Det är snart helg. Inte för att jag får sova då, men en del av det som ligger och gnager försvinner förhoppningsvis då. Jag tänker dessutom ta två timmar och gå på bio, helt fräckt. Jag kanske somnar då? Vem vet. Oh well, det finns de i min omedelbara närhet som har det värre, så jag skall väl inte klaga. Utom på att de inte finns precis i min omedelbara närhet, utan mer bildligt talat. Damn them.

I vilket fall som helst, tack syrran för din omsorg. Hoppas att du också kan somna.

No comments: