Sunday, October 7, 2007

Dagens lista

Inatt har jag sovit hur bra som helst. Men jag tror det beror på att jag har tagit ett aktivt beslut att inte låta mig påverkas så hårt av mina omständigheter. After all, I can always say "no". Och det är förmodligen den strategin jag behöver använda mig av i lite större utsträckning.

Jag har en diger to-do lista framför mig idag, men jag har redan betat av lite av den, och klockan är inte mer än åtta på morgonen när jag skriver det här, så jag hoppas på ett gott utfall.


  • Tvätta! - redan fixat. Löjligt lite tvätt, men det kan vara bra att vara ren ändå

  • Western - hästar

  • Western - voodoo

  • Western - sjukdomar

  • Hemsidan - måste uppdatera! Det var så länge sedan jag ens petade på den... kasst...

  • Etherscope - "Lover's Walk"

  • Ta hand om blommorna

  • Dark Matter - hemsideslayout och innehåll



Jag kommer ju inte hinna hela vägen idag, det vet jag, men jag har iaf betat av första punkten på listan. Och andra punkten är halvvägs klar vad det gäller råtext.

No comments: