Friday, October 12, 2007

Kaputt

Nu är det slut med såpan i bloggformat. Vill man veta vad som pågår i mitt liv utöver arbete, hobbies och annat lite mer opersonligt skröfs så får man prata med mig direkt.

(och bara som ett påpekande man FÅR prata med mig. Jag VILL inte alltid prata med folk men försöker man inte får man ju ingen reaktion)

Jag köpte en anteckningsbok till (ja, jag veeeeet, men den låg där och var helt oskriven i och alldeles... vacker...) så nu får den ta emot allt som silas bort härifrån.

Alles klar? Gut.

Idag har jag i vilket fall som helst fått jobba för brödfödan och de som känner mig vet att jag trivs med det. Hemgång väntar (ja, jag vet att det är fredagsöl, men jag vill inte...) och hemma skall jag ta tag i några gamla surdegar som jag inte hunnit med att processa än. Och alla jävla hjälptexter... jag blir knäpp. Struktur är "lätt", eller hur... =P

No comments: