Wednesday, October 24, 2007

No more hunger... *bleugh*

Jag har spenderat de närmsta timmarna med att glo på "The Hunger", mest för att Bowie råkar vara presentatör. Okej, det är lite sjukt, men... Jag orkade inte se om "Labyrinth" och det var lätt att bara peta in en DVD i spelaren och lägga sig på soffan.

Så nu är mitt huvud överfyllt av utomjordingar, vampyrer och andra övernaturliga varelser. Och sex, så klart. Inte riktigt så... Det lät konstigt. Men huvudet är packat av intryck. Så nu får jag gå och tvätta mig, jag känner mig smutsig. Jag har aldrig fattat det där med att se på andra människor som har sex (läs porr/ erotik - take your pick). Är det inte roligare att... eh.. vara med om det själv? Äsch, vad fan! Bli inte så chockade. Jag är en vuxen kvinna. Jag får säga sex. Jag lovar. Till och med i min blog.

Blä. Huvudvärk och farbror doktor Sömn imorgon. Helvete. Jag är så nervös för att han skall döma ut mig som... jag vet inte... Utbränd. Det känns som om det finns en överhängande risk. Nämligen.

Men off to duschen och sedan i säng. Och ingen mer "The Hunger" den här veckan... bläh...

*bränn, bränn, bränn*

No comments: