Friday, November 2, 2007

KBT i all ära

Men just nu hjälper det inte så mycket.

Vaknade med en huvudvärk som med glatt mod försöker spränga pannbenet på mig. Jag tror - men jag vet inte - att det är mitt nyfunna intresse av att måla som ställer till det. Terpentin är kärlek! Synd bara att det tar kål på ett antal hjärnceller på kuppen. Men jag skulle kanske bara må bra av att bli lite dummare. Stäng av hjärnan! Jaaa!

Treon sitter bredvid mig och ser inbjudande ut. Mmmm... Treo. Jag skall också ta en kopp te (det är återigen förjävla kallt i lägenheten) och sedan skall jag dra mig tillbaka till sängen igen.

Imorgon är det leverans på jobbet. Men vi har gjort det vi skall så det kommer att funka bra. Jag är iofs satt på lite monkey-work. Sammanfatta... Men det är ju det jag är bra på, så. Apgöra. Hurra. Låt resten av världen vara innovativa och ta roliga beslut. Hon där kan se till att dokumentera allt och göra det bakomliggande jobbet som inte är så kul, men som måste göras... Bläh.

Tack gode Gud att det finns YouTube och intervjuer med David Bowie att tillgå. Han är ruskigt rolig och snabbtänkt. Jag har sett lite Eddie Izzard också, även han är ruskigt rolig. Men det funkar. Jag koncentrerar mig bättre och tiden går fortare och saker blir gjorda. Det är väl det som är poängen?

Nu skall jag försöka sova igen. Hej KBT-Listan!

No comments: