Saturday, November 3, 2007

Vad har du gjort idag då, lilla vän?

To-do listan har krympt avsevärt. Iofs har jag tagit tag i de lättaste uppgifterna först.

Recensionen till Fenix är skriven och skickad.
Stockholms Spelkonvents möte den 5/11 har fått en agenda (och jag tänker ge mig fan på att den gås igenom, annars blir jag putt) och samtliga intressenter har meddelats. Hoppas jag. I vilket fall som helst ligger det på ledningsforumet nu.

Okej, det var bara två punkter på listan...

* SSK - handlingsplan, agenda, testamentestjat
* Fenix - Changeling, The Witcher (men antagligen inte)

Men det inbegrep att läsa halva Autumn Nightmares. Ungefär 45 sidor med två kolumner och pyyyytteliten text, samt att bita sig i tungan och ta tag i den surdeg som SSK numera utgör. Nu tvekar jag mellan prototyper och voodoo.. Eller hästar. Jag får nog göra de uppgifterna som tillhör andra innan jag kastar mig över mina egna projekt. Stand by for updates. Eller inte. Hur kul är det att läsa om egentligen? *suck* Jag har det så roligt jämt...

*ARGH* FAN VAD JAG ÄR TRÅÅÅÅKIIIIG!

*harklar sig* Eh... ja... det är nog dags för lunch...

No comments: