Monday, November 26, 2007

Uppryckning

Nu har samtliga kamrater i vänskapskretsen förklarat för mig att jag är superdeppig och jättetråkig (med mina egna ord - de flesta säger "det är så tråkigt att du är ledsen") så nu måste jag rycka upp mig.

Jag vet inte hur jag skall gå till väga riktigt, men jag tror att den största biten blir att sysselsätta mig till döds.

På söndag ser jag Rufus Wainwright. Adventspresent till mig själv. Den 17/12 ser jag Promise & the Monster och José Gonzales på Cirkus. På måndag är det julfest på jobbet. Då återstår bara att fylla resten av tiden med något meningsfullt.

Sneaker Pimps - Low Five


Bat for Lashes - What's a Girl to Do
Spännande video.


Om inte annat så kanske jag kan spendera kvällarna med att spela "Tabula Rasa" som jag skall recensera för Fenix.

Ett annat supplement jag vill recensera, men som jag inte vet om jag får lägga vantarna på är "Sub Rosa", hemliga sällskap till Götterdämmerung. Även den kommer i sådana fall att få sig en hård men rättvis behandling. Jag är som bekant inte helt nöjd med hur RM behandlar GD-världen. Så vi får väl se hur bra de gör ifrån sig nu.

EDIT: Jag har blivit ombedd att redigera min blog. Sarkasm och ironi är inte tillåtet efter att mitt omdöme och min integritet som recensent ifrågasatts av en produktägare. Alltså får jag inte antyda att jag har förutfattade meningar, eftersom det kan missuppfattas av människor som inte vet vem jag är och hur jag analyserar och bedömer saker.

Så, artiklar, regler, recensioner... Det är väl det jag får se till att ägna mig åt... Och upp med hakan. Upp med hakan, upp med hakan.

No comments: