Thursday, November 1, 2007

Sammanfattning

Jag har skrivit i genomsnitt två bloginlägg varje dag under oktober.

Lagom till måndagens SSK-möte har jag också fått en ny inflammation i min mouche (skäggvårtan), och den här gången lär det inte vara någon på kansliet som hämtar papper om jag börjar blöda, så jag skall gå till apoteket och köpa plåster på lunchen. Jag skall också springa en trappa upp i gallerian och köpa den jävla t-shirten, samt ett block, klister och lite papp för jag skall göra en modell på en brosch jag vill göra i silver. Jag kan till och med visa hur den växer fram, från skiss till faktiskt objekt.

I övrigt skall jag vara glad och hoppa runt på fluffiga rosa moln.

Och läsa Thentes blogg som den här gången kommenterar Bladerunner. Ibland känner jag mig mindre ensam.

EDIT: Och jag har varit rebell och satt ringen i näsan igen. Mycket upproriskt.

EDIT: Nu är ringen borta, t-shirten inhandlad, pappen och alla block och taljor fixade. Återstår bara de rosa fluffiga molnhelvetena och att vara glad.

No comments: